Levering

Forsendelsesmetode og priser

Forsendelsesværdi Almindelig Ekspres
DKK 0.00 eller mere 0 0
DKK 0.01 eller mere DKK 80.5 DKK 110
DKK 500 eller mere DKK 100.5 DKK 140
DKK 1000 eller mere DKK 140.5 DKK 160
DKK 1500 eller mere DKK 150.5 DKK 170
DKK 10000 eller mere DKK 180.5 DKK 190
DKK 15000 eller mere DKK 190.5 DKK 220
DKK 20000 eller mere DKK 200.5 DKK 240
DKK 25000 eller mere DKK 220.5 DKK 260
DKK 30000 eller mere DKK 230.5 DKK 270
DKK 35000 eller mere DKK 250.5 DKK 280

Bemærk:
Ordrer over DKK 19,000 accepteres med henblik på forebyggelse af svindel

  • Du vil blive bedt om at vælge en forsendelsesmetode under bestilling. Nogle produkter tilbyder kun én mulighed. Dine samlede forsendelsesomkostninger vil blive beregnet under betalingsprocessen forud for gennemførelsen af din ordre
  • Vi leverer kun til fastlandet i Danmark  
  • Du har mulighed for at opgradere din forsendelsesmetode til en, der er hurtigere. Hvis du vælger at gøre det, skal din ordre være modtaget og godkendt inden kl. 11.00. Ellers risikerer du, at din ordre ikke behandles før den følgende hverdag. Hverdage er mandag-fredag, undtagen nationale helligdage, og er undtaget beregningerne af ekspreslevering.

Spor din ordre

Hvornår kan du spore din ordre?
På vores lager tildeles pakker sporingsnumre næsten øjeblikkeligt, og de vises som regel på vores hjemmeside sammen med dine bestillingsoplysninger. Det kan dog tage op til 48 timer eller længere, før pakken er registreret i transportfirmaets sporingssystem. Det betyder, at selvom din pakke allerede er afsendt fra vores lager og er på vej til dig, så er det ikke sikkert, at transportfirmaet er i stand til at give nogen oplysninger om din pakke i op til 48 timer eller mere.

Ordrer afgivet på iRobot.com kan sendes via et af flere forskellige transportfirmaer og forsendelsesmetoder. Derfor kan sporingsmulighederne variere afhængigt af den type produkt, du har købt, forsendelsesmetoden, du valgte under bestilling, og transportfirmaet, der leverer dit eller dine produkt(er).

Af og til leveres ordrer via et transportfirma, der ikke tilbyder sporing af en pakke. I sådanne sjældne tilfælde vil "Din ordrehistorik" på iRobot.com ikke tilbyde sporingsoplysninger, men vil stadig tilbyde ordrestatus og andre oplysninger. Læs oplysningerne nedenfor på denne side for at lære forskellen mellem sporingsoplysninger og ordrestatus at kende.

Find din ordrestatus
Find din ordrestatus ved at: 
Tjekke din e-mail. Du blev bedt om at indtaste en e-mailadresse under bestilling. Du vil modtage e-mails, der holder dig opdateret om din ordrestatus. 
Besøg iRobot.com. Klik på Min konto øverst på en af siderne. Hvis du allerede har en konto på iRobot.com, skal du logge ind under sektionen Registrerede kunder for at få adgang til din ordrehistorik. 
Kontakt os. Hvis du stadig har spørgsmål vedr. din ordre, bedes du kontakte os via e-mail.

Hvordan er ordrestatus forskellig fra sporingsoplysninger?
Ordrestatus leveres af iRobot.com og repræsenterer, hvad der sker med din ordre fra det tidspunkt, du indsender den, til det tidspunkt, den forlader vores lager. Når din ordre forlader vores lager, håndteres den af et transportfirma (f.eks. FedEx eller DHL), som muligvis leverer sporingsoplysninger, indtil din ordre er leveret*. Sporingsoplysningerne er tilgængelige fra "Din ordrehistorik" på vores hjemmeside, når den bliver tilgængelig.

*Sporingsoplysningerne er muligvis ikke tilgængelige, før 48 timer efter et produkt har forladt vores lager.

Produkttilgængelighed
De fleste bestillinger afprodukter, der er på lager,


begynder ordreprocessen, så snart dit onlinekøb er gennemført. Produktet, der er på lager, vil blive afsendt, når produktet er fundet på lageret, din betaling er godkendt, og modtageradressen er bekræftet. Du vil ikke blive opkrævet betaling for et produkt, før det er afsendt til dig. 

Hvis du for eksempel bestiller et produkt, der er på lager, en mandag, og produktet forlader lageret inden for én til to hele hverdage, så vil det forlade lageret ved udgangen af onsdag. Efter din ordre har forladt vores lager, kan leveringstider variere alt efter den forsendelsesmetode, du vælger under bestilling, og hvor ordren skal leveres til. Bemærk, at hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage.

Forventede leveringstider, som vises i din indkøbskurv, angiver, hvornår et produkt forventes at forlade vores lager, og ikke hvornår produktet vil ankomme til sin endelige destination. Efter din ordre har forladt vores lager, kan leveringstider variere alt efter den forsendelsesmetode, du vælger under bestilling, og hvor ordren skal leveres til.

Produkter i restordre
Produkter i restordre er varer, der ikke er på lager i øjeblikket. Du vil få besked om leveringsstatus for dit restordreprodukt via e-mail, hvis du tilmelder dig tjenesten Underret mig.

Forudbestilte produkter
Forudbestilte produkter er varer, der er tilgængelige for køb på vores hjemmeside forud for producentens udgivelsesdato for salg til den brede offentlighed. Forudbestilte produkter leveres direkte til dig, når den godkendte udgivelsesdato indtræffer. Du vil få besked om leveringsstatus for dit forudbestilte produkt via e-mail. Du vil ikke blive opkrævet betaling for et produkt, før det er afsendt til dig. Forventet leveringstid (for eksempel "Kun forudbestilling: forsendelse om 4-6 uger") angives i din indkøbskurv.

Forventede leveringstider, som vises i din indkøbskurv, angiver, hvornår et produkt forventes at forlade vores lager, og ikke hvornår produktet vil ankomme til sin endelige destination.
Efter din ordre har forladt vores lager, kan leveringstider variere alt efter den forsendelsesmetode, du vælger under bestilling, og hvor ordren skal leveres til.

 

Forventede leveringsdatoer
Det er meget vigtigt for os at sende dine varer til tiden. For mange varer beregner vi forventede leveringsdatoer for at hjælpe dig med at finde ud af, hvornår disse varer kan forventes at ankomme. En forventet leveringsdato er en beregning af flere faktorer, herunder varetilgængelighed, fordelingstiden på vores lager, den valgte forsendelsesmetode og den endelige leveringsdestination.


Når vi nøjagtigt kan beregne forventede leveringsdatoer, angiver vi disse under bestillingen samt i din ordrebekræftelses-e-mail og ordrehistorik. Bemærk, at forventede leveringsdatoer kun er skøn og ikke kan garanteres. På grund af mange faktorer kan forventede leveringsdatoer også ændre sig i løbet af tidsrummet, fra du afgiver ordren, til du modtager en ordrebekræftelse. Vi gør vores bedste for at give præcise skøn og give dig yderligere ressourcer til sporing af din ordre, såsom ordreoplysninger og links til sporing.

Besøg vores side med forsendelsesmetoder og priser for at få flere oplysninger om de forskellige leveringsmuligheder. Hvis du gerne vil have mere at vide om, hvordan du kan spore din ordre, kan du besøge vores hjælpeside for ordrestatus eller ringe til os på 0208 8653171.