Produkter
nyhed

s-serien

Priser fra DKK 11.999,99

i-serien

Priser fra DKK 7.999,00

900-serien

Priser fra DKK 7.499,99

e-serien

Priser fra DKK 4.999,00

600-serien

Priser fra DKK 1.999,99

nyhed

m-serien

Priser fra DKK 5.499,99

200-serien

Priser fra DKK 1.999,99

300-serien

Priser fra DKK 2.999,99

NYHED

t-serien

kommer snart

Returvarer


Kun returvarer fra iRobot-netbutik


Alle produkter skal returneres i god stand, i original emballage (når det er muligt) og med alt tilbehør for at sikre fuld tilbagebetaling.


Herunder er en trinvis vejledning til at returnere et produkt:

  1. Ring venligst til 1.800.727.9077 for at få returinstrukser.
  2. Pak produktet forsvarligt i den originale emballage, hvis det er muligt.
  3. Vedlæg den nederste del af den oprindelige følgeseddel med produktet. Sørg for selv at beholde den øverste del af følgesedlen. Hvis du ikke kan sende din følgeseddel, bedes du vedlægge en seddel med oplysninger om dit ordrenummer, faktureringsnavn og -adresse med produktet.
  4. Alle returforsendelsesomkostninger skal forudbetales. Vi accepterer ikke leveringer pr. efterkrav.
  5. Vi anbefaler, at du returnerer produkterne med UPS eller forsikret pakkepost.
  6. Gem sporingsnummeret fra den pakke, du sender retur, for at sikre at pakken returneres til lageret.
  7. Du kan forvente en tilbagebetaling i samme form som oprindeligt brugt ved køb inden for 30 dage efter vores modtagelse af returpakken. Fragtomkostninger refunderes ikke.

Vigtige oplysninger vedrørende returnering

  • Alle produkter skal returneres i god stand, i original emballage (når det er muligt) og med alt tilbehør for at sikre fuld tilbagebetaling.
  • Du skal medsende retursedlen eller nederste del af den oprindelige følgeseddel. Sørg for selv at gemme kopier.
  • Gaveindpakning og andre gebyrer refunderes ikke.
  • Vi accepterer ikke efterkrav eller tredjepartsfakturering for returnerede varer.
  • I tilfælde af transportskade skal du kontakte transportfirmaet eller vores kundeserviceafdeling på 1.800.727.9077.
  • Du kan forvente en tilbagebetaling i samme form som oprindeligt brugt ved køb inden for 30 dage efter vores modtagelse af returpakken. Fragtomkostninger refunderes ikke.

Beskadigede eller defekte produkter

  • Hvis du modtager et beskadiget eller defekt produkt, skal du inden 30 dage efter leveringsdatoen kontakte en medarbejder fra kundeservice på 1.800.727.9077. Oplys ordrenummeret, varenummeret og sporingsnummeret fra den oprindelige bekræftelsesmail. Du skal også oplyse din e-mailadresse og dit telefonnummer.
  • iRobot.com vil gøre alt (inden for rimelighedens grænser) for at hjælpe dig med din returneringsanmodning. Hvis du ikke kontakter kundeservice, skal du selv afholde alle returforsendelsesomkostninger.
  • Hvis der er omfattende skade på emballagen, skal du straks kontakte en medarbejder fra kundeservice på 1.800.727.9077. Du bedes venligst have dit ordrenummer klar, når du kontakter kundeservice.

Garantier

  • Begrænset iRobot Rengøringsrobot-garanti
    iRobot tror på- og står inde for alle vores produkter. Derfor leveres alle robotstøvsugere, som er købt i vores netbutik, med en fortrydelsesret på 30 dage. Dertil tilbyder vi en begrænset garanti på alle vores produkter. Her får du de vigtigste fata om, hvordan det fungerer:
  • Hvor længe gælder garantien?
    Roomba-, Scooba-, Braava-, Mirra- og Looj-robotter har et års begrænset garanti, der kun gælder komponenter, inklusive batteriet. Clean Base Ekstern støvbeholder-enheden kommer også med en ét-års begrænset garanti. Alle Mirra-robotter er dækket af en begrænset garanti på et år, som kun omfatter komponenter. Fabriksrenoverede robotter er dækket af en 90-dages begrænset garanti, der kun dækker komponenter, inklusive batteriet. Alle begrænsede garantier gælder fra købsdatoen. Se detaljerede oplysninger om din begrænsede garanti her.
  • Afhænger den begrænsede garanti af hvor, jeg har købt min rengøringsrobot?
    Ja, den begrænsede garanti er kun gyldig for produkter, der er købt via autoriserede forhandlere og brugt i Nordamerika. 30 dages refusionsgarantien og den begrænsede garanti er ugyldige, hvis produktet er købt via en uautoriseret forhandler eller bruges uden for Nordamerika. Købsbevis vil blive afkrævet, inden der ydes service efter den begrænsede garanti.
  • Skal jeg registrere min robot for at aktivere den begrænsede garanti?
    Ja. Din robots serienummer skal være registreret for at modtage service efter den begrænsede garanti. Registrer din robot nu eller ring til os for at registrere den på 1.877.855.8593.
  • Kan den begrænsede garanti overdrages med købsbeviset?
    Nej, iRobots begrænsede garanti kan ikke overdrages. Når du har registeret din robot, er du den eneste, der kan anmode om service i henhold til den begrænsede garanti i den begrænsede garantis gyldighedsperiode.
  • Hvad dækker den?
    iRobots begrænsede garanti dækker produktionsfejl i materialer og håndværk, der kan opstå ved normal brug af din robot. Forbrugskomponenter som børster og filtre er ikke dækket af garantien. Fejl som følge af ukorrekt vedligeholdelse, uautoriseret reparation eller manglende overholdelse af driftsvejledningen er blot nogle få af de ikke dækkede hændelser. Fejl som følge af brugen af tilbehør og dele, inklusive batterier, der ikke er fremstillet af iRobot, gør garantien ugyldig. For detaljerede oplysninger om din begrænsede garanti, klik her.
  • Hvad hvis jeg flytter væk fra kontinentet? Vil min garanti så stadig være gyldig?
    Nej, både 30-dages refusionsgarantien og den begrænsede garanti er ugyldige, hvis produktet bruges uden for Nordamerika.
  • Så hvordan får jeg det fikset, hvis noget, der er dækket af garantien, går i stykker?
    Bare tag kontakt til os for at fastslå problemet og få vejledning om næste skridt. Returautorisation er påkrævet. Reservedele og produkter påtager sig den resterende, oprindelige begrænsede garantiperiode eller tres (60) dage, alt efter hvilken er længst. Alle udskiftede dele og produkter bliver iRobot Corporations ejendom og skal returneres til iRobot. For garantiservice, support eller yderligere oplysninger, venligst send os en mail eller ring 1.877.855.8593.
  • Hvordan kontakter jeg iRobot for at få garantiservice?
    iRobot tilbyder fantastisk support til alle vores produkter. Vi ved, hvordan man gør vores robotter glade (og hvordan man fikser dem, når de er triste). Vores venlige servicemedarbejdere er altid kun et opkald eller et klik væk.
    Ring gratis: 1.877.855.8593
    Teknisk support- og servicemedarbejdere kan nås mandag til fredag 9.00-21.00 (ET) og søndag 9.00-18.00 (ET).

Forsendelsesmetode og priser


Alt efter hvilke(t) produkt(er), du køber på iRobot.com, og den beliggenhed, produkterne leveres til, vil forskellige fragtmetoder være tilgængelige. Hver fragtmetode har egne begrænsninger og priser, som vil blive føjet til din ordre.


Du vil ved kassen blive bedt om at vælge en forsendelsesmetode til dine produkter. (Vær venligst opmærksom på at nogle produkter kun har én forsendelsesmulighed.) Fragtpriser varierer afhængigt af din ordres indhold, den forsendelsesmetode, du vælger under bestilling, og hvor ordren skal leveres til. Dine samlede forsendelsesomkostninger vil automatisk blive beregnet under betalingsprocessen forud for gennemførelsen af din ordre.


Forsendelsesomkostninger for ordrer afgivet på denne hjemmeside er baseret på ordrens samlede vægt. En ordre indeholdende flere varer modtager typisk en volumenrabat, og derfor kan dine samlede forsendelses- og håndteringsomkostninger være lavere end summen af de enkelte forsendelsesgebyrer, der vises i din indkøbsvogn. Du vil blive oplyst om de samlede forsendelsesomkostninger ved kassen.


Du har normalt mulighed for at opgradere din forsendelsesmetode til en, der er hurtigere (såsom dag-til-dag m.m.) Hvis du vælger at opgradere forsendelsesmetoden, skal ordrer til levering næste dag være modtaget senest kl.13.00. EST, og ordrer bestilt til næstkommende hverdag skal være modtaget senest kl 12.00. EST, da din ordre ellers risikerer først at blive behandlet den følgende hverdag. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage.


Vi tilbyder følgende, lette leveringsmetoder:


48 sammenhængende USA-stater

  • Almindelig levering, normalt 3 til 6 hverdage

    De fleste varer kan sendes med normal levering til de 48 sammenhængende stater. Du kan forvente, at din ordre ankommer inden for 3-6 hele hverdage efter 1-2 hverdages ordrebehandling. Hverdage er mandag-fredag, eksklusive helligdage.


    Forsendelsesomkostninger for ordrer afgivet på denne hjemmeside er baseret på ordrens samlede vægt. En ordre indeholdende flere varer modtager typisk en volumenrabat, og derfor kan dine samlede forsendelses- og håndteringsomkostninger være lavere end summen af de enkelte forsendelsesgebyrer, der vises i din indkøbsvogn. Du vil blive oplyst om de samlede forsendelsesomkostninger ved kassen.
  • Andendagslevering, normalt 2-3 hverdage
    De fleste varer kan sendes med andendagslevering til de 48 sammenhængende stater. For at din ordre kan blive behandlet i tide til andendagslevering, skal den være modtaget inden 12.00. Lokal tid. Du kan forvente, at din ordre ankommer inden for 2-3 hele hverdage, men iberegn også 1-2 hverdages ordrebehandling. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage.

    Forsendelsesomkostninger for ordrer afgivet på denne hjemmeside er baseret på ordrens samlede vægt. En ordre indeholdende flere varer modtager typisk en volumenrabat, og derfor kan dine samlede forsendelses- og håndteringsomkostninger være lavere end summen af de enkelte forsendelsesgebyrer, der vises i din indkøbsvogn. Du vil modtage prisen på de samlede forsendelsesomkostninger ved kassen. iRobot forbeholder sig ret til at vælge den forsendelsesmetode, land eller fly, som vil levere dine varer til din adresse til- eller før den tid, hvor levering var forventet - 2-3 hverdage.
  • Dag-til-dag levering, normalt 1-2 hverdage
    De fleste varer kan sendes med dag-til-dag levering til de 48 sammenhængende stater. For at din ordre kan blive behandlet i tide til dag-til-dag levering, skal den være modtaget inden 13.00. Lokal tid. Du kan forvente, at din ordre ankommer inden for 1-2 hele hverdage, efter din orde er blevet behandlet Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage.

    Forsendelsesomkostninger for ordrer afgivet på denne hjemmeside er baseret på ordrens samlede vægt. En ordre indeholdende flere varer modtager typisk en volumenrabat, og derfor kan dine samlede forsendelses- og håndteringsomkostninger være lavere end summen af de enkelte forsendelsesgebyrer, der vises i din indkøbsvogn. Du vil blive oplyst om de samlede forsendelsesomkostninger ved kassen.

Alaska eller Hawaii

  • Normal levering, normalt 6-10 hverdage
    De fleste varer kan sendes med normal levering til Alaska og Hawaii via Economy Ground Service. Du kan forvente, at din ordre ankommer inden for 6-10 hele hverdage. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre.

    Forsendelsesomkostninger for ordrer afgivet på denne hjemmeside er baseret på ordrens samlede vægt. En ordre indeholdende flere varer modtager typisk en volumenrabat, og derfor kan dine samlede forsendelses- og håndteringsomkostninger være lavere end summen af de enkelte forsendelsesgebyrer, der vises i din indkøbsvogn. Du vil blive oplyst om de samlede forsendelsesomkostninger ved kassen.
  • Andendagslevering, normalt 2-3 hverdage
    De fleste varer kan sendes med andendagslevering til Alaska og Hawaii. For at din ordre kan blive behandlet i tide til andendagslevering, skal den være modtaget inden 12.00. Lokal tid. Du kan forvente, at din ordre ankommer inden for 2-3 hele hverdage. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre.

    Forsendelsesomkostninger for ordrer afgivet på denne hjemmeside er baseret på ordrens samlede vægt. En ordre indeholdende flere varer modtager typisk en volumenrabat, og derfor kan dine samlede forsendelses- og håndteringsomkostninger være lavere end summen af de enkelte forsendelsesgebyrer, der vises i din indkøbsvogn. Du vil blive oplyst om de samlede forsendelsesomkostninger ved kassen.

Post bokse

  • UPS services (3-6 hverdage)
    De fleste varer kan sendes med UPS, men der gælder visse begrænsninger. Du kan forvente levering inden for 3-6 hele hverdage. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre.

    Følgende varer kan ikke sendes til postbokse på nuværende tidspunkt: varer på over 35 kg, fragtvarer og brændbare genstande.

Post Postbokse i Alaska eller på Hawaii

  • USPS Prioritet, normalt 3-8 hverdage
    De fleste varer kan sendes med USPS Prioritet, men der gælder visse begrænsninger. Du kan forvente levering inden for 3-8 hele hverdage. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre.

    Følgende varer kan ikke sendes til postbokse på nuværende tidspunkt: varer på over 35 kg, fragtvarer og brændbare genstande.

Militære adresser

  • USPS Prioritet, normalt 3-8 hverdage
  • Det kan tage op til 30 dage at levere til visse militære adresser.

    De fleste varer kan sendes med USPS Prioritet, men der gælder visse begrænsninger. Du kan forvente levering inden for 3-8 hele hverdage. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre.

    Følgende varer kan ikke sendes med USPS på nuværende tidspunkt: varer på over 35kg, fragtvarer og brændbare genstande.

Amerikanske territorier, inklusive De Amerikanske Jomfruøer og Puerto Rico

  • USPS Prioritet, normalt 3-8 hverdage
    De fleste varer kan sendes med USPS Prioritet, men der gælder visse begrænsninger. Du kan forvente levering inden for 3-8 hele hverdage. Hverdage er mandag til fredag, undtagen helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre. 

    Følgende varer kan ikke sendes med USPS på nuværende tidspunkt: varer på over 35kg, fragtvarer og brændbare genstande.

Canada

  • Landmark-levering, normalt 2-6 hverdage
    De fleste varer kan sendes med Landmark-levering til Canada med Landmark Ground Service. Du kan forvente, at din ordre ankommer inden for 2-6 hele hverdage, efter din orde har krydset grænsen. Hverdage er mandag til fredag, undtagen canadiske og amerikanske helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre.
  • DHL Express Air Service, normalt 1-2 hverdage
    De fleste varer kan sendes til Canada med DHL Express Air Service. Du kan forvente, at din ordre ankommer inden for 1-2 hele hverdage, efter din orde har krydset grænsen. Hverdage er mandag til fredag, undtagen canadiske og amerikanske helligdage. Iberegn venligst 1-2 hverdage til behandling af din ordre.