Din ordre

Hvor er min ordre?

Du vil få tilsendt en ordrebekræftelse på e-mail. Pakkens track & trace vil fremgå af din ordrebekræftelse. Du kan derudover oprette en profil via følgende link, så du kan følge alle dine ordrer. Vi sender derudover en e-mail, når din ordre er afsendt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Efter bestillingen er godkendt, kan du desværre ikke lave tilføjelser. Det skyldes, at vi ikke har mulighed for at tilføje og dermed hæve beløbet, du har godkendt til betaling. Du skal derfor placere en ny ordre.

Kan jeg fortryde min ordre efter afsendelse?

Du kan godt fortryde dit køb. Afhængigt af hvor langt vi er med ordrehåndteringen, kan vi entenA:Bekræfte annulleringen uden der skal foretages yderligere.B:Henvise til hvor du finder vores returformular.

Fortrydelse & Returnering

Jeg har fortrudt min ordre. Hvad gør jeg?

Du har 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos iRobot. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget din vare. For bruge din fortrydelsesret skal du gå ind og udfylde vores online-returformular, som du finder her

Varen er taget i brug, men du ønsker at sende retur

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 60 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Hvis varen vurderes at være værdiforringet, kan du kun få en del af købsbeløbet refunderet. Beløbet du får tilbagebetalt afhænger af varens handelsmæssige værdi. Ved returnering af brugte varer forbeholder Witt Hvidevarer A/S sig retten til at kræve godtgørelse for værdiforringelse, som fastsættes af Witt Hvidevarer A/S ud fra gensalgsværdien. Et brugtgebyr kan udgøre 0-99% af varens oprindelige salgspris. Læs mere under fortrydelse og returnering her. Eller udfyld vores returformular her.

Tilbyder i gratis returnering?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde gratis returnering, da vi fortsat ønsker at kunne holde en konkurrencedygtig markedspris for alle kunder. Vælger du at udnytte fortrydelsesretten, skal du derfor selv betale portoen for at sende varen retur.  Du kan benytte din fortrydelsesret her.

Kan jeg fortryde købet ved at nægte modtagelse af pakken?

Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse og/eller undladelse af at hente pakken uden samtidig at give os tydelig besked herom. Dette medfører et ekspeditionsgebyr svarende til de reelle omkostninger forbundet med levering. Læs mere her.

Kan jeg få refunderet penge på et andet kort?

Nej desværre. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Hvornår får jeg mine penge retur, efter I har modtaget pakken?

Behandlingstiden vil tage ca. 14 dage, men der kan gå op til 2 uger fra vi modtager varen til beløbet vil fremgå af deres konto igen.

Levering

Hvad er leveringstiden på min ordre?

Den forventede leveringstid fra ordreafgivelse er 3-5 hverdage.

Hvad koster levering?

Vi tilbyder gratis levering ved køb over DKK 500,00 kroner til GLS-pakkeshop eller erhvervsadresse. For bestillinger under DKK 500,00 pålægges et fragtgebyr (DKK 39,00 - 79,00 inkl. moms) afhængig af, hvilken leveringsmetode der vælges. Privat 0-20 kg (DKK 59,00), Privat 21-30 kg (DKK 79,00), Erhverv 0-20 kg (DKK 39,00), Erhverv 21-30 kg (DKK 59,00) og Pakkeshop (DKK 39,00). Som transportør benyttes primært GLS. Læs mere om vores levering her.

Kan jeg få leveret min ordre hurtigere?

Vi har ikke mulighed for at ændre leveringstiden.

Min pakke er ikke overleveret til GLS endnu

Vores pakker leveres til GLS om eftermiddagen alle hverdage. Placerer du en ordre i weekenden, vil GLS derfor først få overleveret pakken mandag eftermiddag.

Der mangler en følgeseddel i min pakke

Du kan her tjekke din ordrebekræftelse istedet. Skulle du mangle noget eller have modtaget noget forkert, så kan du kontakte vores kundeservice

Jeg har modtaget de forkerte varer

Vi beklager meget. Du skal ind på vores hjemmeside, udfylde et returskema og sende varerne retur til os. Herefter sender vi dig de varer, du har bestilt.

Jeg har modtaget en ordre med beskadiget emballage

Hvis du modtager en ordre, hvor emballagen er beskadiget, er det vigtigt, at du dokumenterer dette i form af billeder. Tag gerne et billede af selve emballagen og pakkelabelen på pakken. I mange tilfælde er selve produktet dog ikke beskadiget, da emballagen er lavet for at beskytte din bestilling. Har produktet taget skade, skal du straks efter modtagelsen sende en e-mail til info@irobot.dk. Mailen skal indeholde billeder af emballagen (indvendig og udvendig), skaden på produktet og pakkelabel på pakken.

Kan jeg få det leveret til udlandet?

Hos iRobot.dk leverer vi kun til danske adresser, og har ikke mulighed for at sende til udlandet. Det er dog muligt at bestille på vores svenske, norske eller finske sider for levering til disse lande. Bemærk dog at priserne kan være forskellige, da priserne kun er gældende for det enkelte land.

Bestilling

Kan jeg bestille på mail eller telefon?

Alle ordrer skal ind via. vores hjemmeside – dvs. du kan ikke placere din ordre via. tlf. Men har du brug for at blive guidet til, hvilken vare du skal vælge, så hjælper vi gerne.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Vi tilbyder betaling via betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard, Apple pay, Google pay, MobilePay og Klarna).

Se Klarnas brugsbetingelserog Klarnas persondatapolitik.

Jeg oplever fejl, når jeg forsøger at bestille?

Kontakt vores kundeservice på infomailen info@irobot.dk eller

tlf. +45 88 44 45 11

Betalingen bliver afvist

Tjek dine kortoplysninger og prøv evt. med et andet kort. Afvisningen kan skyldes, at der ikke er dækning på det kort, du prøver at benytte. Fortsætter problemet kontakt da gerne vores kundeservice.

Reklamation & Service

Hvordan laver jeg en reklamation?

Hvis dit produkt er gået i stykker inden for reklamationsretten, skal du udfylde vores serviceformular her.

Jeg har modtaget en vare, der ikke virker. Hvad gør jeg?

Du bedes venligst udfylde vores serviceformular her.

Produktet er gået i stykker under transporten

Hvis du har modtaget et beskadiget produkt skal du ind og udfylde en serviceformular. Produktet skal herefter returneres til os med et forudbetalt returlabel som vi sender dig, og vi sender dig samtidig en ny vare.

Produkter

Hvilket produkt skal jeg vælge?

Vi har lavet en guide til dig, som du kan finde her. Har du stadig brug for vejledning, kan du kontakte os her.

Kan man købe reservedele?

Ja, det kan man godt. Et udvalg af de mest brugte reservedele finder du online under tilbehør. Kan du ikke finde det, du skal bruge, er du velkommen til at kontakte os her.

Hvor finder jeg brugsanvisningen?

Der følger en brugsanvisning med varen, når du køber produktet. Hvis den skulle blive væk, kan du finde brugsanvisninger her.