Hvordan kan vi hjælpe?
Din ordre
Du vil få tilsendt en ordrebekræftelse på e-mail. Pakkens track & trace vil fremgå af din ordrebekræftelse. Du kan derudover oprette en profil via følgende link, så du kan følge alle dine ordrer. Vi sender derudover en e-mail, når din ordre er afsendt.
Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan det skyldes, at den er havnet i din spam- eller reklamemappe. Finder du mailen her, kan du markere den som værende ”ikke-spam”. Herved vil fremtidige mails fra os komme direkte ind i din indbakke.
Har du stadig ikke fået din ordrebekræftelse, kan du kontakte kundeservice, som tjekker dine oplysninger og indtastning.
Efter bestillingen er godkendt, kan du desværre ikke lave tilføjelser. Det skyldes, at vi ikke har mulighed for at tilføje og dermed hæve beløbet, du har godkendt til betaling. Du skal derfor placere en ny ordre.
Du kan godt fortryde dit køb. Afhængigt af hvor langt vi er med ordrehåndteringen, kan vi enten A: Bekræfte annulleringen uden der skal foretages yderligere. B: Henvise til hvor du finder vores returformular.
Fortrydelse & Returnering
Du har 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos iRobot. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget din vare. For bruge din fortrydelsesret skal du gå ind og udfylde vores online-returformular, som du finder her.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 60 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Hvis varen vurderes at være værdiforringet, kan du kun få en del af købsbeløbet refunderet. Beløbet du får tilbagebetalt afhænger af varens handelsmæssige værdi. Ved returnering af brugte varer forbeholder Witt Hvidevarer A/S sig retten til at kræve godtgørelse for værdiforringelse, som fastsættes af Witt Hvidevarer A/S ud fra gensalgsværdien. Et brugtgebyr kan udgøre 0-99% af varens oprindelige salgspris. Læs mere under fortrydelse og returnering her. Eller udfyld vores returformular her.
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde gratis returnering, da vi fortsat ønsker at kunne holde en konkurrencedygtig markedspris for alle kunder. Vælger du at udnytte fortrydelsesretten, skal du derfor selv betale portoen for at sende varen retur. Du kan benytte din fortrydelsesret her.
Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse og/eller undladelse af at hente pakken uden samtidig at give os tydelig besked herom. Dette medfører et ekspeditionsgebyr svarende til de reelle omkostninger forbundet med levering. Læs mere her.
Nej desværre. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.
Behandlingstiden vil tage ca. 14 dage, men der kan gå op til 2 uger fra vi modtager varen til beløbet vil fremgå af deres konto igen.
Levering
Den forventede leveringstid fra ordreafgivelse er 3-5 hverdage.
Vi tilbyder gratis levering ved køb over DKK 500,00 kroner til GLS-pakkeshop eller erhvervsadresse. For bestillinger under DKK 500,00 pålægges et fragtgebyr (DKK 39,00 - 79,00 inkl. moms) afhængig af, hvilken leveringsmetode der vælges. Privat 0-20 kg (DKK 59,00), Privat 21-30 kg (DKK 79,00), Erhverv 0-20 kg (DKK 39,00), Erhverv 21-30 kg (DKK 59,00) og Pakkeshop (DKK 39,00). Som transportør benyttes primært GLS. Læs mere om vores levering her.
Vi har ikke mulighed for at ændre leveringstiden.
Vores pakker leveres til GLS om eftermiddagen alle hverdage. Placerer du en ordre i weekenden, vil GLS derfor først få overleveret pakken mandag eftermiddag.
Du kan her tjekke din ordrebekræftelse istedet. Skulle du mangle noget eller have modtaget noget forkert, så kan du kontakte vores kundeservice.
Vi beklager meget. Du skal ind på vores hjemmeside, udfylde et returskema og sende varerne retur til os. Herefter sender vi dig de varer, du har bestilt.
Hvis du modtager en ordre, hvor emballagen er beskadiget, er det vigtigt, at du dokumenterer dette i form af billeder. Tag gerne et billede af selve emballagen og pakkelabelen på pakken. I mange tilfælde er selve produktet dog ikke beskadiget, da emballagen er lavet for at beskytte din bestilling. Har produktet taget skade, skal du straks efter modtagelsen sende en e-mail til info@irobot.dk. Mailen skal indeholde billeder af emballagen (indvendig og udvendig), skaden på produktet og pakkelabel på pakken.
Hos iRobot.dk leverer vi kun til danske adresser, og har ikke mulighed for at sende til udlandet. Det er dog muligt at bestille på vores svenske, norske eller finske sider for levering til disse lande. Bemærk dog at priserne kan være forskellige, da priserne kun er gældende for det enkelte land.
Bestilling
Alle ordrer skal ind via. vores hjemmeside – dvs. du kan ikke placere din ordre via. tlf. Men har du brug for at blive guidet til, hvilken vare du skal vælge, så hjælper vi gerne.
Vi tilbyder betaling via betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard, Apple pay, Google pay, MobilePay og Klarna).
Se Klarnas brugsbetingelser og Klarnas persondatapolitik.
Kontakt vores kundeservice på infomailen info@irobot.dk eller
tlf. +45 88 44 45 11
Tjek dine kortoplysninger og prøv evt. med et andet kort. Afvisningen kan skyldes, at der ikke er dækning på det kort, du prøver at benytte. Fortsætter problemet kontakt da gerne vores kundeservice.
Reklamation & Service
Hvis dit produkt er gået i stykker inden for reklamationsretten, skal du udfylde vores serviceformular her.
Du bedes venligst udfylde vores serviceformular her.
Hvis du har modtaget et beskadiget produkt skal du ind og udfylde en serviceformular. Produktet skal herefter returneres til os med et forudbetalt returlabel som vi sender dig, og vi sender dig samtidig en ny vare.
Produkter
Ja, det kan man godt. Et udvalg af de mest brugte reservedele finder du online under tilbehør. Kan du ikke finde det, du skal bruge, er du velkommen til at kontakte os her.
Der følger en brugsanvisning med varen, når du køber produktet. Hvis den skulle blive væk, kan du finde den online ved specifikationer på produktet.