iRobots [PET OWNER OFFICIAL PROMISE]
- Danmark service.witt.dk/service/da/
- Sverige service.witt.dk/service/se/
- Finland service.witt.dk/service/fi/
- Norge service.witt.dk/service/nb/
- Island Kontakt butikken, hvor robotten er købt
- Færøerne Kontakt butikken, hvor robotten er købt
Når du kontakter iRobot, bedes du angive serienummer samt uploade billeder af den snavsede robot og det originale købsbevis fra iRobot eller en autoriseret iRobot-forhandler, der viser købsdatoen samt øvrige detaljer om produktet. Witts kundeservice vil rådgive dig iht. processen omkring fremsættelsen af dette krav. Ethvert krav i henhold til dette løfte er betinget af, at du giver os besked om hændelsen inden for en rimelig tid efter, at den kommer i dit kendskab og senest inden udløb af løfteperioden. Hvis et krav modtages inden for løfteperioden, og det viser sig, at produktet ikke har opfyldt dette løfte, skal vi efter vores valg: (a) bytte produktet med et produkt; der er nyt, eller som er fremstillet af nye eller brugbare dele, der kan repareres, eller som er funktionelt tilsvarende med det originale produkt, eller (b) udskifte produktet med et produkt, der er en ny og opgraderet model med tilsvarende eller opgraderet funktion i forhold til det originale produkt. Et erstatningsprodukt er din eneste afhjælpning under dette løfte. Så vidt gældende love tillader det, vil løfteperioden ikke blive forlænget eller fornyet eller på anden måde påvirket grundet efterfølgende ombytning, videresalg, reparation eller udskiftning af produktet. Erstatningsprodukter modtaget som følge af et krav fremsat i henhold til dette løfte inden for løfteperioden vil dog være berettiget til løftet i resten af den oprindelige løfteperiode eller i halvfems (90) dage fra udskiftningsdatoen, alt efter hvad der er længst. Erstatningsprodukter vil blive returneret til dig hurtigst muligt. Alle dele af produktet, som vi erstatter, bliver vores ejendom.